Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Jak naložit s krizí?

Podle statistik je 52% krizových situací zapřičiněných managementem firmy, 29% zaměstnanci a teprve zbytek je zapříčiněn vnějšími vlivy. Z toho vyplývá, že za většinu krizí, kterými firma projde, si může sama. Jestli-že se i Vaše firma dostala do ekonomicky, personálně, organizačně či jinak obtížné situace, je načase kontaktovat firmu, která se zabývá poradenstvím s krizovým řízením firmy a která Vám zaručeně pomůže.

Graf porovnávající sen a realitu

Úkolem firmy zabývající se krizovým managementem je zastavit sestupný vývoj krizové situace, stabilizovat ji a následně Vám pomoci zase prosperovat. Pokud se rozhodnete takovou to firmu kontaktovat a požádat o její služby, bude jejím prvním úkolem na základě Vašich informací sestavit krizový plán. Ten Vám pomůže udělat si představu o tom,  jakým způsobem bude dále Vaše firma fungovat, a jakým směrem firmu v době krize vést.

dům a euro na váze

Dobrý krizový plán by měl obsahovat:

  • manuály pro řízení firmy v krizi pro jednotlivé skupiny;
  • organizační strukturu společnosti s určením zodpovědných osob;
  • kontaktní údaje na osoby, které zastávají nějakou roli v případě krizové situace;
  • soupis potřeb a zdrojů pro jednotlivé skupiny (např. náhradní prostory, náhradní vybavení atd.);
  • seznam možných mimořádných událostí a pravděpodobnost jejich výskytu (to může pomoct např. při plánování nákladů, při rozhodování o uzavření pojistné smlouvy) - tyto možnosti by měli být dále rozděleny podle toho, které části infrastruktury firmy ovlivňují.

Nedílnou a velmi důležitou součástí krizového řízení firmy je monitorování potencionálního rizika, což umožňuje mít organizaci či firmu lépe pod kontrolou. Díky tomuto je tedy možné krizové řízení firmy chápat i jako prevenci a detekci krizových situací.

Jistě byste dokázali takovýto krizový plán “po domácku” vytvořit pro svou firmu i Vy sami, ale určitě je lepší a rozhodně zodpovědnější nechat tuto práci firmě, která má s těmito situacemi dlouholeté zkušenosti. Přece jen dobře sestavený krizový plán může jednou Vaši firmu zachránit před zánikem.

Jak se vám líbil článek? Hodnocení: 3.0 Počet: 1 Nejlepší: 3 Nejhorší: 3

Diskuze

Magazín pro všechny pěstitele, chovatele a domácí kutily. Články o pěstování rostlin, chovu zvířat a nových trendech v bydlení.

O magazínu

ZŮSTAŇTE VE SPOJENÍ

POSLEDNÍ ČLÁNKY

POSLEDNÍ TWEETY

© 2017 eMagazíny.CZ s.r.o.